sobota, 13 października 2012

Sałatka dla miłośników pora

Cały dzień spędziłam dzisiaj w kuchni i szczerze mówiąc jestem już zmęczona i marzę tylko o położeniu się do łóżka z kubkiem gorącej czekolady. Mmmmm... :) Ale to za chwilę. Najpierw obiecany przepis na...


Sałatkę z pora


Moja sałatka


Potrzebujemy do niej:
  • 1 duży lub 1,5 mniejszego pora
  • 1 puszkę kukurydzy
  • 1 puszkę czerwonej fasoli
  • 2 nieduże jabłka
  • ok. 200 ml majonezu (może być pół na pół z jogurtem naturalnym)
  • sól, pieprz

Białą część pora i kawałek zielonej kroimy cienko w piórka, a jabłko w drobną kostkę. Łączymy wszystkie składniki i doprawiamy do smaku. Sałatka jest bardzo prosta, ale też bardzo smaczna. Można ją urozmaicić o ugotowane na twardo jajko, ugotowane ziemniaki czy paprykę konserwową. Robiłam już kilka wersji i zawsze nam smakuje, dlatego szczerze ją polecam.

Dziś, jako że mamy nareszcie weekend, postanowiłam upiec ciasto. Już dawno nic nie piekłam, a mój P. domagał się ciasta z kremem. Dostał więc dzisiaj podwójnego „kremowca". Przepis na nasz dzisiejszy obiad oraz ciacho już jutro. Warto było spędzić dzień w kuchni, jeśli potem czeka Cię prawdziwa uczta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz